Santiago
+15° C
Actualizado
sábado, 10 febrero 2024
18:07
h

Lois Pereiro ya es hijo predilecto de Monforte

La corporación local acordó en el pleno celebrado ayer concederle esta distinción

El desaparecido poeta monfortino Lois Pereiro, al que se dedica este año el Días das Letras Galegas, fue designado ayer, por acuerdo unánime del pleno de la corporación, Hijo Predilecto de Monforte.

La distinción quiere reconocer, según recoge la propuesta del nombramiento, "a súa importante traxectoria vital e profesional no ámbito galego, estatal e mesmo internacional". Se hace eco también de la gran admiración que ha despertado su obra "de xeito especial entre as xeracións máis novas, non só en Galicia, senón tamén noutros lugares de España e do mundo. Un magnífico, intenso e persoal universo poético" cuya traducción a varios idiomas "recoñece tamén a universalidade da poesía e a extensa cultura de Lois Pereiro".

El Ayuntamiento también valoró la hora de otorgar esta distinción la presencia "constante" de Monforte en la vida del autor que protagoniza el Día das Letras Galegas. "Lois sentía grande atracción polo mundo, por explorar a realidade que o rodeaba, como os paxaros que voan libremente grandes distancias. Pero como os paxaros, que volven aos mesmos lugares periodicamente, sente a necesidade dunhas referencias permanentes que foron as terras do Incio, pero tamén moi especialmente a cidade que o viu nacer, Monforte de Lemos, e que grazas a el é coñecida por moita xente de moi diversos lugares".

En la casa de la cultura de la ciudad del Cabe está abierta hasta el 31 de mayo una muestra sobre la vida y obra de este singular poeta, bajo el título Lois Pereiro: Camiño do futuro libremente.

tendencias@elcorreogallego.es

 

27 abr 2011 / 03:48
  • Ver comentarios
Noticia marcada para leer más tarde en Tu Correo Gallego
Tema marcado como favorito